vineri, 18 februarie 2011

UN START IN VIATA MEA

Salut.
    Multumesc tuturor celor care au ajuns pe blogul meu, fie din pura curiozitate fie cautati ceva.

    Ca si titlul de mai sus blogul este un star in viata mea ca si alte lucruri despre care o sa va povestesc si pe care mai degraba o sa le postez.

   Povestile mele vor fi foarte scurte deoarece nu sunt un foarte bun scriitor.
   Poate o sa va intrebati de ce am creat eu acest blog.

Pentru doua lucruri: -dorinta de a-mi schimba viata si de a va aduce la cunostinta si voua
                                oportunitatea mea
                              - placerea mamei mele pentru crosetat si talentul si rabdarea ei pentru
                                 acest lucru

2 comentarii:

  1. Pai si cum toate au un inceput, eu o sa fiu prima ta persoana interesata. Imi place ideea, blogul arata foarte bine, asa ca mediul pare propice:). Mult succes cu noul proiect si asteptam posturi noi:). O seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit in lumea blogulurilor, Nico! Ma bucur sa vad ca ti-ai infiintat pagina asta! Astept cu nerabdare sa asterni aici macar cateva cuvinte despre viata ta, oportunitatile care ti se ivesc, intamplari, sau orice altceva!

    Te imbratisez strans, ca de obicei!! :x

    RăspundețiȘtergere